keskiviikko 2. marraskuuta 2011

You make me wanna die

Otsikossa on muuten pirun hieno biisi!! kannattaa kuunnella.

Olinhan mulla sitä asiaakin :) on tehty meän huushollissa vähän remppaa, ja minun huoneeessa on nyt uuet tapetit :) on ne kyllä aika hienot :) vielä jos sais sen sisustustarrrAn tuohon yhteen seinään niiiin  kaikki ois valmista. tokkiisa täällä on vähän sotkusta mutta sietäää ollakki, eihän täällä muuten näytä yhtää siltä että ois jotaki remppaa ees tehty :D

Kipeänä oon remonttia paripäivää seurannu, ja eikhän tässä ole aikaa ollu olla konneella , vissiin 12h putkeen.. ei yhtään minun tapasta:D hei ja nyt mie oon saanu paljon uusia kuvia, niin voin lisäillä, ihanaaa !! :)nyt vois lopettaa tämän höpöttämisen ja laittaa nuo kuvat tähän ja mennä nukkuun :)

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti